بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:20
بازديد از اين پست : 277

دیدار امشب، صد و چهل و دومین بازی ژاوی در لیگ قهرمانان است؛ تعداد بازی هایی که رائول با پیراهن رئال و شالکه در این رقابت ها انجام داد.

ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، با حضور در ترکیب اصلی دیدار امشب تیمش مقابل آپوئل، در اولین دیدار این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، با رکورد رائول، اسطوره باشگاه رئال مادرید، برای حضور در چمپیونزلیگ برابری کرد.

در دیدار مقابل آپوئل؛ ژاوی و برابری با رکورد رائول در حضور در لیگ قهرمانان

دیدار امشب، صد و چهل و دومین بازی ژاوی در لیگ قهرمانان است؛ تعداد بازی هایی که رائول با پیراهن رئال و شالکه در این رقابت ها انجام داد. ژاوی اولین بازی اش در لیگ قهرمانان را در سال 1998 و در تساوی 3-3 مقابل منچستریونایتد انجام داد و در این مدت، سه بار با بارسا، قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کرد.

رائول و ژاوی در حالی با 142 بازی، بیشترین بازی ها را در چمپیونزلیگ انجام داده اند که رایان گیگز و ایکر کاسیاس با 141 بازی پشت سر آنها قرار دارند. کلارنس سیدورف هم با پیراهن تیم های آژاکس، رئال مادرید و میلان، 125 بازی در این رقابت ها انجام داده و نفر بعدی، پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد است.  

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسا، با 115 بازی، دومین بازیکن بارسا در این فهرست است. با توجه به بازنشستگی رائول، ژاوی و کاسیاس این فرصت را دارند که در این فصل، به تنهایی در صدر فهرست بیشترین حضور در لیگ قهرمانان قرار بگیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »